Ja podeu consultar el Project Book 2017-2018 (clicant a la imatge el podeu consultar o descarregar).
El Project Book conté 100 projectes de diverses àrees temàtiques (matemàtiques, ciències socials, llengua, tecnologia, música...) per a tots els nivells educatius.
Tots aquests projectes estan dissenyants i coordinats per professors i mestres per adaptar-se a les necessitats dels nostres alumnes. Tots els projectes d'IEARN tenen la finalitat de treballar per assolir els objectius de desenvolupament sostenible.
Us convidem a participar a la celebració del 20è aniversari de la IV Conferència internacional Cardener 1997 que es va celebrar a Callús.
Preguem confirmeu la vostra assistència mitjançant aquest formulari.
Ens plau informar-vos que s'ha anunciat una nova edició del projecte "Atles de la diversitat".
Tal com diu a la seva web: l'atles de la diversitat és una innovadora eina pedagògica. Es compon d'una xarxa d'escoles que gràcies a la col·laboració mútua ha generat una de les bases de dades sobre la diversitat cultural més importants i exteses del món. Un espai en el qual es pretèn recollir les particularitats pròpies de cada lloc a partir del criteri i la visió subjectiva dels participants.
L'ATLES és també un lloc de trobada, de reflexió i d'aprenentatge col·laboratiu. Una manera de promoure, a través de les TIC, la igualtat, la tolerància, el multilingüisme i el pluralisme en totes les seves expressions.
A les nostres escoles ens permet treballar la dimensió plurilingüe i intercultural de la competència lingüística, a més de la competència digital, l'àrea de valors socials i cívics i altres àrees segons l'enfocament que hi donem cadascú de nosaltres quan ho treballem amb els nostres alumnes.
Us animem a visitar la seva web i a participar en el projecte!
Els organitzadors de la Conferència Internacional 2017 a Marroc han facilitat un enllaç per poder veure les fotografies que es varen fer durant tota la setmana.
Les podeu veure clicant a la imatge inferior:
Aquesta obra està subjecta a una
Llicència de Creative Commons.